fatima

fatima

قیمت پودر پاپریکا — خرید پاپریکا ایرانی و خارجی

ادویه پاپریکا یکی از خوشمزه‌ترین و خوش طعم‌ترین ادویه‌هایی است که از فلفل دلمه‌ای خشک شده تهیه می‌شود. این فلفل نوعی فلفل چیلی است که تندی ملایم و عطر خوبی دارد.

این ادویه به دلیل رنگ قرمز و جذاب خود شناخته شده است و اغلب برای افزودن رنگ و طعم به انواع غذاها استفاده می‌شود.

البته بهتر است بدانید که پاپریکای ایرانی رنگ کمتری نسبت به پاپریکای چینی دارد، ولی عطر و طعم آن بیشتر است!

همچنین عطر و رنگ پاپریکا به فلفل هایی که برای تهیه آن استفاده می‌شود بستگی دارد. هرچه فلفل‌ها خوش رنگ‌تر و سالم‌تر باشند، رنگ و عطر پودر پاپریکا نیز بهتر است.

پاپریکا از آمریکای مرکزی سرچشمه گرفت، اما در مجارستان محبوبیت پیدا کرد، جایی که به یک ادویه اصلی در بسیاری از غذاهای سنتی مجارستانی مانند گولاش تبدیل شد.

پاپریکا انواع مختلفی دارد که از شیرین و ملایم گرفته تا تند و آتشین و این تفاوت به دلیل نوع فلفل استفاده شده و روش‌های فرآوری آن است.

برای خرید ادویه عمده می‌توانید از فروشگاه گیاهینه اقدام کنید.

لیست قیمت پاپریکا

 

ادویه پاپریکا قیمت حداقل یک کیلو قیمت حداقل 25 کیلو پودر پاپریکا قرمز ایرانی درجه یک 209.000 تومان حداقل 10 کیلو: 178.000 تومان پودر پاپریکا قرمز خارجی 230.000 تومان 178.000 تومان پودر پاپریکا ایرانی معمولی تماس بگیرید تماس بگیرید اسلایس پاپریکا خشک 223.000 تومان 182.000 تومان

خرید پاپریکا

 

برای خرید پاپریکا می‌توانید از طریق سایت گیاهینه نوع پاپریکای خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین محصولی با کیفیت، در بسته بندی مناسب را دریافت کنید.

با خرید از گیاهینه ضمانت بازگشت کالا نیز برای شما فعال می‌شود و در صورتی که کیفیت محصول خریداری شده با کیفیتی که مد نظر شماست، تفاوت داشته باشد می‌تواند پس از تماس با کارشناسان ما، محصول خریداری شده را مرجوع کنید.

انواع پاپریکا

 

انواع مختلفی از پاپریکا وجود دارد که هر کدام طعم، رنگ و سطح حرارت خاص خود را دارند. انواع اصلی پاپریکا عبارتند از:

  • پاپریکا شیرین (ملایم): این رایج‌ترین نوع پاپریکا است و به خاطر طعم ملایم و شیرینش معروف است. این ادویه رنگ قرمز زیبایی را به غذا اضافه می‌کند بدون اینکه غذا را تند کند. پاپریکای شیرین اغلب در دستور العمل‌هایی استفاده می‌شود که هدف آن افزودن رنگ و طعم لطیفی است.
  •  
  • پاپریکا تند: پاپریکا تند از فلفل تندتری تهیه شده است و در مقایسه با همتای شیرین خود گرمای واضح تری دارد. برای کسانی که از کمی طعم تندی در غذاهای خود لذت می‌برند، این نوع پاپریکا گزینه ایده آلی است. البته سطح تندی این فلفل ممکن است متفاوت باشد.
  •  
  • پاپریکا دودی (Pimentón): این نوع پاپریکا از فلفل چیلی تهیه می‌شود که در دود خشک شده و سپس آسیاب می‌شود. پاپریکا دودی طعم دودی مشخصی به غذاها اضافه می‌کند و آن را به گزینه‌ای محبوب در غذاهای اسپانیایی تبدیل می‌کند. پاپریکا دودی در انواع شیرین، تلخ و تند وجود دارد که طیف وسیعی از شدت طعم را ارائه می‌دهد.
  •  
  • پاپریکا مجارستانی: مجارستان به خاطر پاپریکای خود مشهور است و پاپریکا مجارستانی در سبک‌های مختلفی از جمله شیرین، داغ و دودی عرضه می‌شود. فلفل های مورد استفاده در پاپریکا مجارستانی اغلب انواع خاصی مانند Szeged یا Kalocsa هستند و شرایط آب و هوایی و خاک، به طعم منحصر به فرد این ادویه کمک می‌کند.
  •  
  • پاپریکا اسپانیایی (Pimentón de la Vera): این پاپریکا در منطقه لا ورا اسپانیا تولید می شود. این به خاطر طعم عمیق و دودی خود معروف است، زیرا فلفل های استفاده شده قبل از آسیاب شدن روی چوب بلوط دودی می‌شوند. پاپریکا اسپانیایی در سه نوع اصلی وجود دارد: شیرین (دولچه)، تلخ شیرین و تند (آگریدولسه).
  •  
  • پاپریکا کالیفرنیا: این نوع در مقایسه با انواع دیگر ملایم‌تر و شیرین‌تر است. اغلب در غذاهای آمریکایی استفاده می‌شود و از ترکیبی از فلفل چیلی، از جمله انواع آناهیم و پیمینتو تهیه می‌شود.
  •  

هنگام استفاده از پاپریکا، مهم است که نوع پاپریکا و سطح حرارت آن را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که طعم غذای شما را تکمیل می‌کند.

علاوه بر این، تازگی پاپریکا می‌تواند به میزان قابل توجهی بر طعم آن تأثیر بگذارد، بنابراین توصیه می‌شود آن را در مکانی خنک و تاریک نگهداری کنید.

نحوه استفاده از پاپریکا در آشپزی

 

پاپریکا یک ادویه با طعمی ملایم است که رنگ زیبا و طعم شیرینی به ارمغان می آورد.

از پاپریکا برای افزودن طعم و رنگ قرمز زنده به تقریباً هر غذایی استفاده کنید. در غذاهایی با رنگ روشن‌تر مانند سالاد سیب زمینی و تخم مرغ، هم عطر خوبی به غذا می‌دهد هم ترکیب رنگی عالی!

از آنجایی که پاپریکا طعم ملایمی دارد، می توان از مقادیر بیشتری نیز استفاده کرد. از پاپریکا به‌عنوان پایه‌ای برای ادویه‌های خود استفاده کنید: مثلا ترکیبی از پاپریکا، برگ‌های آویشن، فلفل سیاه و نمک روی تکه‌های گوشت.

همچنین برای اینکه طعم خوب پاپریکا روی غذا بماند، در مرحله آخر این ادویه را به غذای خود اضافه کنید.

گاهی اوقات در برخی از دستورالعمل‌های غذایی ممکن است به شما پیشنهاد شود که ادویه را سرخ کنید تا عطر و رنگ بیشتری بدهد، اما پاپریکا به دلیل مقادیر زیاد قندی که دارد، می‌تواند به راحتی و خیلی سریع بوی سوختگی بگیرد.

کلام آخر

 

فروشگاه گیاهینه عرضه کننده انواع ادویه جات و گیاهان دارویی به صورت عمده می‌باشد. در صورت نیاز به هرکدام از محصولات ما می‌توانید برای اطمینان و راهنمایی بیشتر با کارشناسان گیاهینه تماس بگیرید.

همچنین با خرید از ما می‌توانید از تخفیف‌های مشتریان و تخفیف‌های فصلی استفاده کنید.

منبع: https://www.giahine.com/product-tag/Paprika/

 

fatima
fatima

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋